onsdag 12. november 2014

Nature's art

På facebook ble eg utfordret til å legge ut et svart/hvitt bilde hver dag i 5 dager. Været har ikke vært på min side og kroppen har vært ekstra sliten. Derfor ble det et dykk i arkivet. Prøvde ut litt forskjellige bilder i s/h og fikk virkelig smaken på dette. Hvorfor har eg ikke lagd mer s/h bilder?
Bilder eg hadde lagt vekk fordi de var sånn bob bob, ble overraskende flotte i s/h. 

Lenger inn i fjorden har eg sett et bildemotiv. Ventet på muligheten over lengre tid. I dag var det klaff med været, men dessverre hadde eg ikke kraftig nok gråfilter til å få vannet helt silkemykt. Ser en ørliten bevegelse. Var for lyst til å kjøre lang nok lukkertid med ND8 filter. Var tenkt meg ut igjen etter jobb, men da begynte det å regne. Tross alt er eg godt fornøyd med resultatet. Skal gjenta det når eg har mer gråfilter.

Dagens favoritt

..og en i hdr under


og en fargevariant til slutt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar