mandag 27. januar 2014

Fototur - Hellevik

I går ble det en liten fototur. Min kjære skulle sjekke mårfellene som han har satt opp ut i Eika. Eg heiv meg med og tok en liten utflukt etter vintermotiv mens eg ventet. Var på tide å få testet det nye kamera i dagslys. Har blitt mye nattmotiv i det siste.

Kraftige vindkast inn i mellom.Snøfauken virvlet rundt meg. Her var det om å gjøre å dekke kamera godt til og knipse mellom vindkastene. Hadde med meg vidvinkel og en 50mm f1.4, men det blåste for mye, så vidvnkelen satt på hele tiden.






Aner ikke eksakt hvor eg har vært, men et sted ut i Hellevik (Fjaler). Tok ned til høyre i krysset hvor veien går videre til Fure og Sørbøvåg (Hyllestad). Der låg en forlatt kai og et nedslitt naust.

På vei tilbake til Eika, måtte eg bare stoppe her. Var så utrolig fint og god stemning.

Bildet over og under er satt sammen av 3 bilder og tonemappet i Hdr programmet Photomatix

Turen ble avsluttet med kaffebesøk hos tanta til Arvid i Eika.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar