onsdag 3. desember 2014

Black and white utfordring på facebook og instagram

Svart/hvit bilder er egentlig råkult. Et kjedelig fargebilde kan bli ganske stilig i s/h. Egentlig ikke tenkt så mye over det før eg ble utfordret på facebook til å poste et s/h bildet hver dag i 5 dager. Så kom samme utfordring av en helt ukjent på instagram, som hadde sett og likte mitt galleri.
Dette ga mer smak. Koffor har eg ikke laget mer s/h bilder før? Noe eg kommer til å publiserer mer av frammover ;)

Det startet med dette bildet. Et bildet eg tok i 2012.

Og så videre...bildet under er fra Steiestølen, der vi har hytte.













Hoddevik, norsk perle...fra i sommer (bildet under).



Sau på beita på Vestkapp. Også fra i sommer. Den turen kan du lese mer om her.

De neste bildene er fra øyen Solund. En øy-kommune i Sogn og fjordane. Absolutt verdt et besøk.






Dette er bilder eg egentlig hadde lagt vekk og ikke brydd meg mer med. Nå har de fått nyt liv svart/hvitt-verden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar