lørdag 7. desember 2013

Fotoshoot

Her om dagen ble eg kontaktet av Susannas helse og velvære. Hun liker bildene mine og lurte på om eg tok foto oppdrag.
Vel, eg kan jo ikke si nei når noen vil at eg skal ta bilder for dem. Eg har ingen fotoutdanning. Er selvlært. Foto er min hobby. En lidenskap eg elsker å drive på med. Min fritidsaktivitet.
Å kunne få ta bilder for andre er jo bare lærerikt og moro. Plutselig må eg være kreativ på en annen måte.

Susanna har begynt med nye produkter nå som skal reklameres for på bloggen hennes...når eg har fått redigert ferdig.
Var en kjekk og innholdsrik fotoshoot. Fikk brukt fototeltet mitt for første gang. Noe eg har hatt liggende i noen år uten å ta det i bruk. Var egentlig tenkt til makrofotografering, men slik ble det aldri...ja ja ja, en fotonerd med masse dill og dall. Og det er så gøy! ;)

Video, produkt- og portrettfotografering.


Te er en del av det spennende sortimentet susanna har startet med. Eg fikk med meg noen smaksprøver. Blant annet blåbærte og kamomille med vanilje og honning. Foreløpig har eg kun smakt på blåbærteen og den var veldig god slik som den er. Ingen søtningsmiddel var nødvendig.


Takk til Susanna som tenkte på meg. Titt gjerne innom bloggen hennes på http://www.susannashelse.no/

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar